reklama

O tom, prečo už druhú noc nespím a prečo mi už týždeň praská hlava

Je 5.7.2005 0:56, nespím, strčila som ipaq do nabíjačky a ťukám. Už druhú noc ma obchádza spánok a mňa, posilnenú vedomosťami z Ekológie, mátoží predstava, že je to jeden z výstražných znamení organizmu pri vystavovaní sa nadmernému hluku.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (22)

Nie, nie je to kvôli vymetaniu diskoték. Už vyše týždňa ma týra suseda nado mnou, ktorá prerába byt. Vŕtajú jej tam, búchajú, až to počuť zo siedmeho na prízemie. A ja bývam tesne pod ňou. Neviem, čo za fuškárov si to najala, ale okrem toho, že hneď prvý deň sa jeden poranil, tak dokážu už týždeň búrať staré jadro, vybíjať zárubne a okná. Môj názor je, že aj keby som to robila ja pilníkom na nechty, tak už je to hotové. Keď som ju tam hľadala druhý deň kvôli prasknutému stropu, už mali všetko pobúrané a stavali nové jadro. Upodozrievam ich, že polovica z nich stavia a tá druhá to hneď búra. Alebo žeby boli platení od hluku? Nepomohlo ani to, že mi z toho kolabuje pes a že ja som sa potrebujem učiť na skúšky. Ich to nezaujíma. Oni musia rámosiť od 8mej do 18tej alebo 20tej (na moje počudovanie aj v nedeľu a v štátny sviatok). Snažila som sa to riešiť, ako slušný človek. Ale keď som sa ozvala, dostala som od majiteľky bytu vynadané, že som mala povedať, že tie dva týždne, čo ona bude prerábať, sa chcem učiť. Že sa ma nikto nepýtal, to vôbec neva. Ešte trochu a mala som pocit, že mi zavesí. Je to taká stará cholerická bosorka (pekne povedané). Pred pár dnami sa jej podarilo vynadať takej sympoške 70ročnej babke, čo býva u nás na prvom, že pod jej balkónom spávajú bezdomovci a sú tam potkany. Akoby za to chudera mohla. Ozaj veľmi humánne stresovať starú ženou takou kravinou.Tá "úžasná" suseda je v našom chode správkyňou (na domové schôdze nechodím, stačilo mi raz). Pred pár dňami vylepila dolu v bráne na nástenku domový poriadok. Hneď prvý bod je, že sa obyvateľ bytu má správať tak, aby nerušil susedov. Rozmýšľam, či to tam dala schválne, aby provokovala. Vôbec by ma to neprekvapilo. Ale ani ja nie som bez viny. Môj pes si dovolí občas šteknúť. To je môj najväčší prehrešok, ktorý mi pripomína stále, keď s ňou idem vo výťahu. Najsamsuper je, keď žaluje, že pes včera celý deň zavýjal a pod., pričom ja som sedela doma a bolo ticho :) Proste niet nad dobrých susedov. Pozn.: Nečakám, že týmto článkom zmením svet, iba sa chcem vyžalovať a vyventilovať hnev. Blog, vďaka ti za túto možnosť.

Alexandra Mešková

Alexandra Mešková

Bloger 
  • Počet článkov:  97
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Moderná žena. Okrem iného číta COSMOpolitan a knihy Terryho Pratchetta (nedávať do súvisu:). Študuje na FEI TUKE. Inteligenciu už nemaskuje blond vlasmi. Má veľmi rada psov. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromnéSweet & SpicyNielen pre ženyO ženáchPosilňovanie mozgových buniekMôj cyklus (poézie)

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu