reklama

Kuk

Noví čitatelia asi netušia, kto som pre mnohým starých som už zapadla prachom. Ja viem, ja viem, iba Moskaľ a Bella sú veční, ale aj tak ťa, drahý čitateľ, prosím o to, aby si zo mňa zklikol prach zabudnutia.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (18)

Asi sa ti tlačí na klávesnicu otázka, prečo som nepísala, vari som len nezanevrela na blog? Nič také mi nehrozí, pravdou je, aj keď to bude znieť ako strašné klišé, že som nemala čas. Momentálne je môj procesor vyťažený na 110% - dobrovoľne z prinútenia stíham školu a prácu, teda skôr brigádu. Za minimálnu sadzbu robím "solárkobabu" každé poobedie do 9tej večer a v sobotu celý deň. V práci sa nezodriem, to je pravda, ale je to nudná rutina. Voľné chvíle medzi zákazníkmi sa snažím využívať na učenie. Večer sa okolo 11tej sa sklátim do postele a na písanie mi neostáva ani joulík energie.Je nedeľa 6.46 ráno. Keď môžem, tak nespím - zákon schválnosti. Najradšej by som zvyšok dna som s maximálnym pôžitkom preleňošila v posteli, ale to by zajtrajšia zápočtovka dopadla veľmi biedne.
Ešte chvíľa ničnerobenia, potom odložím ipaq, vyvenčím psa a hor sa do plnenia Leninovho: "Uciť sa, učiť sa..."
Rozhodla som sa zachytiť a vyventilovať aspoň pár myšlienok.Je ich príliš veľa a sú zmätené, zbierali sa pridlho na jeden článok, a tak vyberiem iba dve perličky.Práve som dočítala knihu Život za závojom, ktorá zmenila môj pohľad na správanie mužov západného sveta. Ak vás trápi, že vám váš drahý neprinesie nikdy kvety, vykašlite sa na príslovie Trpezlivosť ruže prináša a siahnite po tomto diele. Uvedomíte si, aké je to šťastie narodiť sa ako priemerná Slovenka s možnosťou voľby, a nad pohodenými špinavými ponožkami vášho partnera sa najbližšie už iba s láskou usmejete. Tou druhou perličkou je hnev nad prázdnymi sľubmi a neserióznym jednaním servera www.rimmel.sk. Veľká reklamná kampaň, bannery kade-tade sľubovali riasenku zadarmo. Stačilo sa zaregistrovať, udať meno, adresu, vek a poslať reklamnú informáciu aspoň jednej kamarátke. A potom podľa kódu, ktorý príde (do 2 týždňov) aj s riasenkou sútažite o ďalšie ceny.
Ale toho som sa už nedočkala. Podľa návodu som napísala mail o probléme s doručením. A keby len jeden. Odpovede som sa nedočkala dodnes, zato reklamné správy mi chodia pravidelne a link na odhlásenie sa v nich nenachádza. Mala som iba ja smolu? Ak by som nevedela o iných prípadoch, ani sa neozvem. Ale na túto jedinečnú príležitosť sa dala vďaka mne nachytať aj kamoška č.1, 2, 3, bratova priateľka a jej dcéra. A naopak neviem o nikom, komu by došla. Tým ale netvrdím, že neprišla nikomu, zrejme to zasielali tajomne selektívnym spôsobom a zabudli tento fakt uviesť. Niečo ako: "Pozor, riasenku zasielame iba prvým 50, potom dlho nič, a potom všetkým so zelenými ocami a mrkvovými vlasmi, prípadne slečnám od 15-20 rokov, lebo to je budúcnosť národa, tak aby bola pekná a podobne." :)

Alexandra Mešková

Alexandra Mešková

Bloger 
  • Počet článkov:  97
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Moderná žena. Okrem iného číta COSMOpolitan a knihy Terryho Pratchetta (nedávať do súvisu:). Študuje na FEI TUKE. Inteligenciu už nemaskuje blond vlasmi. Má veľmi rada psov. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromnéSweet & SpicyNielen pre ženyO ženáchPosilňovanie mozgových buniekMôj cyklus (poézie)

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu