reklama

O Ferdovi Pavúkovi

Mám doma pavúka. Nie je to žiadna tarantula ani žiadna podobná háveď z chovproduktu. Je to normálny domáci pavúčik (moje vedomosti z biológie nie sú dostačujúce na určenie druhu).

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)
Obrázok blogu

Volám ho Ferdo. Podľa Ferda Mravca. Ani neviem odkiaľ je, kde sa vzal, tu sa vzal a jedného dňa som ho zbadala na záchode. Urobil si krásnu pavučinku dolu a rohu pri časopisoch. V prvej chvíli na úplne automaticky napadlo vyhodiť ho vonku na balkón, tak ako skončilo predtým jeho pár kolegov. Nie, nezabíjam ich ako to robia niektoré gazdiné, ktoré majú odpor voči týmto užitočným zvieratkám. Ži a nechaj žiť. (Jediné, čo občas zlikvidujem sú muchy a nejaké mravce, ale oni potvory aj tak stále prídu ďalšie od susedov.) Jeden čas si Ferdo nažíval v záchode, mal peknú pavučinku a ja som tam zmývala dlážku veľmi, veľmi opatrne. Len aby sa Ferdíkovi nič nestalo. Obľúbila som si ho. Ak som ho pár dní nevidela, začala som sa strachovať, či sa mu nič nestalo a nazerala som do všetkých škár v záchode. Ale on sa napokon vždy objavil.Raz som ho skoro zabila. Takmer sa chudáčik utopil, určite má z toho traumu na celý svoj pavúčí život. Ale môžem ja za to, že sa rozhodol poprechádzať vo vani a ja som si ho nevšimla a pustila som sprchu? Mea culpa, mea culpa, mea maxima culpa. Ach, ja neopatrná .Už, už by bol vo výlevke zmizol na večnosť, ale stihla som to. Rýchlo som ho vylovila a položila na práčku, sfúkla z neho vodu a čakala, čo sa stane. Sledovala som ho, bála som sa, že je po ňom. Už som si vyčítala, že som utopila Ferda. A v tom sa pohol. Ufff. On žije, Ferdo žije!!! Tešila som sa, nie zo srandy, ale úprimne, zo srdca. Aj keď je to len malá nohatá potvora, aj tak ho mám svojim spôsobom rada.Neviem, čo vtedy robil v kúpeľni, asi sa vybral na výlet, rozšíriť si hranice svojho sveta. Odvtedy ho v kúpelni nachádzam dosť často, asi sa mu tam zapáčilo. Aj dnes ráno tam bol. Ešteže už dávam pozor a stále pred sprchovaním, kúpaním, praním preletím pohľadom celú vaňu a kontrolujem, či tam náhodou nie je Ferdo. K Ferdovej pavučinke minule pribudla ďalšia, aj s pavúkom (dúfam, že je to Ona ). Asi sa mi Ferdo oženil :) Takže už mám pavúčiu rodinku a možno onedlho pribudnú aj malé pavúčiky.

Alexandra Mešková

Alexandra Mešková

Bloger 
  • Počet článkov:  97
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Moderná žena. Okrem iného číta COSMOpolitan a knihy Terryho Pratchetta (nedávať do súvisu:). Študuje na FEI TUKE. Inteligenciu už nemaskuje blond vlasmi. Má veľmi rada psov. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromnéSweet & SpicyNielen pre ženyO ženáchPosilňovanie mozgových buniekMôj cyklus (poézie)

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu