reklama

Verejnoprospešné flákanie

Dnes ráno som bola svedkom verejnoprospešných prác a zistila som, že ich vykonávam aj ja, ale zadarmo. A dokonca každý deň!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

O čo teda ide? Venčím si ráno psa a čo nevidím. Tetušky v krikľavo žltých vestách a vrecami na odpadky. Pomyslím si hurá, konečne to tu trochu vyčistia. Ale kdeže. Celá ich práca akoby kopírovala moje ranné venčenie. Jednoducho sa prechádzali. Jediný rozdiel medzi nami bol ten, že ja som venčila psa a ony vrecia na odpadky. Pozorovala som ich asi 15 minút, za celú tú dobu sa odhodlali zdvihnúť až jeden papierik a časť zlomeného CDčka. To bolo tesne pri mne a tvárili sa akoby konali mestu, resp. mne, neskutočne veľkú službu. Boli tri, takže efektivita práce bola neskutočná, 0,044 zdvihnutia odpadu za minútu na osobu .Viem, že kontrolou ich práce je stále poverená osoba, ktorá si týmto "odkrúca" verejnoprospešné práce. Nejaký boss spomedzi nich. Má dohliadať na to, aby sa neflákali, prideľuje im prácu a hovorí im, kde v ten deň pôjdu a čo budú robiť. V tomto prípade na tieto tri ženy dohliadala šéfka a to tak, že sa prechádzala s nimi a vo veľkom diskutovala. O tom, čo a kde nemajú robiť! Že ony nemajú zbierať smeti pri kontajneroch a pri obchode tiež nie, za to už zodpovedá obchod, nie mesto. Ale neviem načo im to vôbec vykladala, keď aj tak vôbec nepratali. Hlavne, že zabili čas a dostanú svoje peniaze.Uplynula hodina a pohľad z okna mi prezradil, že už nadobro odišli. Ani nemusím ísť dolu, aby som zistila, že všetky papiere ostali na svojom mieste .

Alexandra Mešková

Alexandra Mešková

Bloger 
  • Počet článkov:  97
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Moderná žena. Okrem iného číta COSMOpolitan a knihy Terryho Pratchetta (nedávať do súvisu:). Študuje na FEI TUKE. Inteligenciu už nemaskuje blond vlasmi. Má veľmi rada psov. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromnéSweet & SpicyNielen pre ženyO ženáchPosilňovanie mozgových buniekMôj cyklus (poézie)

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu