reklama

Môj tajný sen

Od detstva mam svoj tajný sen, trochu strelený, pre niekoho možno smiešny. Ale ja ho snívam rada. Týmto s nim vychádzam na svetlo božie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (40)
Obrázok blogu

Snívam o tom, že stretnem jednorožca. Áno, jasné, ja viem, že neexistujú. Ale to nepomáha. Od malička pre mňa tieto bytosti patria medzi rozprávkovú smotánku. Bola som dieťa a v mojom svete žili jednorožce. Ako som rástla, môj svet sa zmenšoval a jednorožce bledli.A potom, keď som mala asi 15 rokov a rozprávky nado mnou definitívne strácali moc, totálne ma zmagoril seriál Pán zverov. V ňom okrem iného, sexi krásna čarodejnica chovala posledné jednorožce na zemi a úlohou Pána zverov bolo najmä dohliadať, aby sa im nič nestalo. Ich zobrazenie v tomto seriály zosilnilo moje poblúznenie týmito tvormi. Definitívne to rozhodlo o tom, že sa tohto sna nezbavím. A potom, akoby toho nebolo dosť, na moje veľké potešenie, asi v 19tich prišla Ally Mc Beal. Strašná sympoška, trochu vyšinutá, ale kto sme úplne normálny? V jednom diely obhajovala chlapíka, o ktorom tvrdili, že je cvok, lebo vidí jednorožce. Nielenže ich v tom diely tiež stretla, ale podarilo sa jej o svojej pravde presvedčiť porotu a vyhrať! Kone mam rada, sú krásne, ale jednorožce sú niečo extra. Sú the very best. Jednorožec - symbol čistoty, jedinečnosti, dokonalosti. Z iných detských hlúposti som už dávno vyrástla, ale toto mi ostalo. Asi sa toho už nezbavím a ani nechcem. Tužím stretnúť a pohladkať jednorožca. Veľmi. Snívam o tom, že žijú skryté pre ľuďmi, pred naším ničením a zlobou. Tak ako v Pánovi zverov, niekde na prekrásnej a nedotknutej lúke sa pasú posledné hrdé jednorožce. Aké by to bolo krásne, ak by to bola pravda.

Alexandra Mešková

Alexandra Mešková

Bloger 
  • Počet článkov:  97
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Moderná žena. Okrem iného číta COSMOpolitan a knihy Terryho Pratchetta (nedávať do súvisu:). Študuje na FEI TUKE. Inteligenciu už nemaskuje blond vlasmi. Má veľmi rada psov. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromnéSweet & SpicyNielen pre ženyO ženáchPosilňovanie mozgových buniekMôj cyklus (poézie)

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu