reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Alexandra Mešková

Alexandra Mešková

Bloger 
  • Počet článkov:  97
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Moderná žena. Okrem iného číta COSMOpolitan a knihy Terryho Pratchetta (nedávať do súvisu:). Študuje na FEI TUKE. Inteligenciu už nemaskuje blond vlasmi. Má veľmi rada psov. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromnéSweet & SpicyNielen pre ženyO ženáchPosilňovanie mozgových buniekMôj cyklus (poézie)

reklama

Súkromné

Nočná búrka spôsobila v časti Košíc výpadok elektriny

Alexandra Mešková

Nočná búrka spôsobila v časti Košíc výpadok elektriny

Presný časový údaj výpadku na minútu nemám, pretože som najprv myslela, že sú to poistky. Skúsila som ističe nič. Pohľad z okna prezradil tmu v celej mojej mestskej časti (Košice Terasa).

  • 28. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 087x
  • 36
Kuk

Alexandra Mešková

Kuk

Noví čitatelia asi netušia, kto som pre mnohým starých som už zapadla prachom. Ja viem, ja viem, iba Moskaľ a Bella sú veční, ale aj tak ťa, drahý čitateľ, prosím o to, aby si zo mňa zklikol prach zabudnutia.

  • 8. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 442x
  • 18
Moja prvá skúsenosť s fetom

Alexandra Mešková

Moja prvá skúsenosť s fetom

Nedobrovoľná.

  • 8. sep 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 28
Pro Péťu II.

Alexandra Mešková

Pro Péťu II.

Som rada, že ťa prvý diel potešil, a tak som sa rozhodla ti ukázať touto formou aj fotografie z Hornbachu.

  • 11. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 040x
  • 0
Pro Péťu

Alexandra Mešková

Pro Péťu

Ahojky chorôbka, dúfam, že si sa v tej nemocnici neudomácnila a že už čoskoro budeš doma medzi svojimi zvieratkami.

  • 23. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
reklama
O tom, prečo už druhú noc nespím a prečo mi už týždeň praská hlava

Alexandra Mešková

O tom, prečo už druhú noc nespím a prečo mi už týždeň praská hlava

Je 5.7.2005 0:56, nespím, strčila som ipaq do nabíjačky a ťukám. Už druhú noc ma obchádza spánok a mňa, posilnenú vedomosťami z Ekológie, mátoží predstava, že je to jeden z výstražných znamení organizmu pri vystavovaní sa nadmernému hluku.

  • 6. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 22
Môj miláčik je footfetišista

Alexandra Mešková

Môj miláčik je footfetišista

Každý sme na niečo zaťažený, môj poklad zbožňuje nohy a veci s nimi spojené.

  • 29. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 10
Ako sa blondínka chystá na leto

Alexandra Mešková

Ako sa blondínka chystá na leto

Alebo o tom, čo všetko ma čaká, aby som si mohla leto užívať.

  • 13. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 19
Cítim sa ako vyžmýkaný citrón

Alexandra Mešková

Cítim sa ako vyžmýkaný citrón

Zvykla som písať relatívne pravidelne, ale posledné dva týždne som sa odmlčala. Ale don't worry, ešte žijem a na blog som nezanevrela. Len mám za a pred sebou hektické obdobie.

  • 31. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 31
Bojím sa o babku

Alexandra Mešková

Bojím sa o babku

Minulý víkend som bola navštíviť moju babku. Má 84 rokov a ide to s ňou dolu vodou :(

  • 13. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 50
reklama
Môj tajný sen

Alexandra Mešková

Môj tajný sen

Od detstva mam svoj tajný sen, trochu strelený, pre niekoho možno smiešny. Ale ja ho snívam rada. Týmto s nim vychádzam na svetlo božie.

  • 6. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 40
Zdochni bacil

Alexandra Mešková

Zdochni bacil

To je moje momentálne najväčšie želanie. Cítim maximálnu nevraživosť voči všetkým bacilom, vírusom a celej ich rodine mikroskopicky malých a makroskopicky hnusných záškodníkov.

  • 25. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 8
Som zavislá

Alexandra Mešková

Som zavislá

  • 23. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 15
O Ferdovi Pavúkovi

Alexandra Mešková

O Ferdovi Pavúkovi

Mám doma pavúka. Nie je to žiadna tarantula ani žiadna podobná háveď z chovproduktu. Je to normálny domáci pavúčik (moje vedomosti z biológie nie sú dostačujúce na určenie druhu).

  • 9. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 546x
  • 10
Prvoaprílový žart?

Alexandra Mešková

Prvoaprílový žart?

Dnes ma čakala v redakčnom systéme správa, v ktorej si autor buď zo mňa robil prvý apríl alebo sa snažil skĺbiť kritiku a sexuálny návrh. Dúfam v to prvé, ale...

  • 1. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 919x
  • 47
reklama
Sedím za počítačom a je mi dobre

Alexandra Mešková

Sedím za počítačom a je mi dobre

Tiež sedíte v škole, v práci alebo vrámci voľného času dlhé hodiny za počítačom? A dostali ste sa už zo štádia sedím si a je mi dobre do ďalšieho nie veľmi príjemného štádia sedím si a moja chrbtica ma mučí?

  • 31. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 22
Informatička musí byť škaredá

Alexandra Mešková

Informatička musí byť škaredá

Prosím, vysvetlí mi už niekto, prečo by informatička mala byť škaredá?

  • 29. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 47
Trápia ma reklamné letáky

Alexandra Mešková

Trápia ma reklamné letáky

Každý, každučký deň sa na mňa zo schránky vyrúti zopár reklamných letákov. Nie je výnimkou, že zaplnia celú schránku. Stále sa naštvem, prečo takto ničíme naše lesy.

  • 24. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 45
Moja odvykačka

Alexandra Mešková

Moja odvykačka

Na 6 dní som povedala adios môjmu bytíku a bola som v Bratislave. Bolo fajn, ale o tom inokedy, dnes skôr o tom, ako som prežila bez internetu (a prečo).

  • 20. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 11
Odchodový rituál

Alexandra Mešková

Odchodový rituál

Máte svoj rituál pred odchodom z domu? Ja áno a stavím sa, že neuhádnete, čo je jednou z posledných vecí, ktoré beriem pred odchodom z domu do ruky. Hrebeň, lesk na pery, voňavka? Hm, to by sa vám ku mne hodilo, že? Ale nie.

  • 28. feb 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 10
reklama
SkryťZatvoriť reklamu